17/5/10

ENDESA SERVEI

CARTA DEL DIA AL DIARI EL SEGRE DISABTE 2010-05-15 ( retocada )

PRECS I PREGUNTES A FECSA-ENDESA

SR. DIRECTOR:

Per què Fecsa-Endesa no cobra la llum ni passa els rebuts des del mes de juny de l’any 2009.

Per què cobra el rebut ( de tots els mesos), tot de cop

Per què els continus talls de llum

Per què els microtalls no queden reflectís en els seus ordenadors.

Per què a l’oficina que té Fecsa-Endesa de Tremp no hi ha mai ningú dins el seu horari comercial
.
Per què gairebé mai contesta al telèfon i les poques vegades que ho fan no se’n treu l’aigua clara?. Com es pot estalviar energia si no sabem el consum que en fem?
.
Per què les autoritats competents no fan res per evitar aquesta incompetència? Per què no hi ha una competència clara?
.
Per què els usuaris no fan una reclamació a l’Agencia Catalana del Consum ¿ I per què
cuant s’hi fan aquesta no fa públic la seva gestió ¿veritablement, la fa ¿
.
On queden els drets dels usuaris ? I els deures d’aquestes empreses intocables?

Prego que s’evitin aquestes situacions i els responsables ( no els usuaris ) paguen per la seva incompetència.
UN USUARI ( PER OBLIGACIÓ )

Aquesta carta publicada al diari El Segre, demostra un cop mes que no som els únics que estan queixosos amb el servei que ofereix Fecsa-Endesa, malauradament no tenim altre alternativa per pogué tria l’empresa, ja que la llibertat de mercat que diuen que fan es mentida, dons les línees son totes d’aquesta companyia i una altre que les volguí fer-les servir tindrà que llogar-les a Fecsa-Endesa

SUGERENCIA

Creo que todos sufrimos los múltiples apagones con los que la “gran empresa de servicio de energía ENDESA” nos regala cada vez que le da la gana.

Sugiero que tengamos una reunión los vecinos afectados y molestos con este ineficaz servicio, y tomemos alguna decisión colectiva al respecto.

SUGGERENCIA

Crec que tots patim les múltiples apagades amb las que la “ gran empresa de serveis de energia ENDESA “ ans obsequia cada cop que li dona la gana.

Suggereixo que tinguem una reunió els veïns afectats i molestos amb aquet ineficaç servei per prendre una decisió col•lectiva la respecte.

ELOI
( tots els dimarts a las 7 de la tarda ens reunim la sala polivalent del l’Ajuntament ).